2014. augusztus 13., szerda

Információ!

Sziasztok! Már ha egyáltalán van itt valaki. Sajnálom ezt az egészet, hogy soha nincs rész. Se ihletem, se erőm írni. Gondolkoztam és meghoztam egy döntést. Egyenlőre ezt a blogot felfüggesztem. Úgy vélem így nincs értelme. Van egy másik blogom, azt nem szeretném befejezetlenül hagyni, küzdök érte hogy havonta legalább valamit kirakjak. Így amint azt befejeztem és ezt a történetet tudom folytatni (vagy esetleg véletlen sikerül megírni előre) azon nyomban újult erővel indítom el a munkásságomat ezen az oldalon. Kérlek ne haragudjatok, tényleg nem így akartam de rengetek befolyásoló tényező szólt közbe amit nem láttam előre.
További kellemes nyári szünetet (ami még meg van belőle)
Tényleg sajnálom!
Remélem majd vissza térek ide is!
Addig olvassátok a másik blogomat.

Puszi: Do Durville

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése