2014. május 2., péntek

Prológus

Szeretettel üdvözlök minden kedves olvasómat! Egy újabb bloggal áldalak meg titeket! Remélem elnyeri a tetszéseteket. Bár most egy kissé rövidke lett, de ízelítőnek talán megteszi! :)
Jó olvasást!
Komizzatok!
Iratkozzatok fel! :)
Puszi:
1DodoPayne





Prologus



Lottie Swam vagyok. 16 éves ami avval jár együtt, hogy sajnos iskolába kell járnom. Nem igazán szeretek, mert hát nem éppen illek bele a környezetbe, na meg a legjobb barátom miatt is kinéznek. Róla a későbbiekben mesélek, de előbb jöjjön a család. Anyuval a kapcsolatom nem felhőtlen, de természetesen szeretjük egymást a magunk módján. Apám egy vadbarom. Alkoholista aminek mi is megisszuk a levét. Anyu próbálja elküldeni, de nem sikerül neki. Ha nem iszik egész normális tud lenni... A lehető legtöbb időt próbálom nem otthon tölteni. Leggyakrabban Liam-nél, Liam-mel vagyok. Ő a legjobb barátom. Körülbelül 2-3 éves korunk óta ismerjük egymást, s jóban vagyunk. A játszótéren ismerkedtünk meg a homokozóban még annak idején. Én homokvárat próbáltam építeni -de mivel nem vagyok, voltam építész- nem sikerült soha. Oda jött és segített, aztán a nap további részében együtt játszottunk tovább. Anyu is össze ismerkedett Liam anyukájával, amint kiderült osztálytársak voltak. Ezt követően gyakran össze jártak így egyértelművé vált, hogy Liam-mel sok időt töltöttünk együtt. Anyu elmondta Karen-nek az otthoni dolgokat. Karen jó szívű, ezért felajánlotta, hogy bármikor segít és vigyáz rám ha gond van. Mikor anyám tudta, hogy apu részegen jön haza át vitt a Payne családhoz. Szóval sok időt töltöttem náluk. Liam ezekről a dolgokról nem tud. Szeretném neki elmondani, de egyszerűen nem tudom. Nem azért, mert nem bízok benne csak erről nehéz beszélnem. Szégyenlem az apámat ez tény ès való. De el jön az idő, hogy elmondjam neki, ami közel van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése