2014. május 10., szombat

1. Fejezet

Jó olvasást! Élvezzétek! Komizzatok! Használjatok vélemény gombokat!
Puszi:
~1DodoPayne



1. Fejezet

...- J

enifer senkit az égvilágon nem érdekel az ami elhagyja a te mocskos szádat, fújj ki tudja ki, mi járt benne, gusztustalan! Jah helyesbìtek a talpnyalóidat érdekli. Csak úgy mellékesen van neked igaz barátod? Nem kell a válaszod, egyértemű. Na huzzd arrébb a vakolatos kèped dolgom van!
Egy átlagos nap kezdete, mint álltalában mindig. Jenifer egy szemèt lány. Soha se bírtuk egymást. Folyton az zavarj, hogy Liam-mel nem igazán szoktunk külön utakon járni. Na meg az alakom ès a kinézetem. Vékony vagyok-talán tulságosan is- meg állìtólag szèp is. Hát hogyne! Liam ma sajnos nem jön be mert dokihoz megy. Majd végig SMS-zük a napot. Ez nálunk alap, ha valamelyikünk nem tud bemmeni akkor így társalgunk. Délután megyek hozzá tanulni. Nagy irodalom doga lesz csütörtökön szoval nem árt ha kèszülünk. Na meg nekem a kémia uhh...- ugyan is abból is témazáró. Na ma is hajnalig tanulás lesz, vagy mégsem? Liam-től fogunk indulni reggel, mert ott alszom náluk. Angol irodalommal keztünk az egyik kedvenc órám... Liam nélkül unalmas az egèsz élet. Mindenki azt hiszi, hogy félénk visszahúzódó, de nem... Nagyon nem! Olyan hülyeségeket le tud vágni hogy az valami hihetetlen. Na meg a levelézeseink és a játékaink uhhh... Ezért már kaptam szaktanárit....
...
Szerencsère 5 óránk volt így nem kellet sokat szenvedtem. Szó szerint rohantam, a magassarkum csak úgy vízhangzott. Igen magassarkut hordok, de mert alacsony vagyok, 165 cm. Amúgy inkább sportcipőt hordok, ha tehezem...
Haza rohanok ebèdelni. Amint végzek vele bepakolom a holnapi cuccom, ruha, pizsi tankönyvek a mai tananyagot tartalmazó súlyokat pedig ki se veszem. Letusolok, átöltözöm egy kényelmesebb szerlésbe és cipőbe. Lerobogok, mielött itthon találna valaki is. Liam egy útcával feljebb lakik,szóval gyorsan oda érek hozzá. Gondolom innentől az is egyértelmű, hogy mindig együtt megyünk suliba. 2 perc múlva csöngetek és várom, hogy valaki beengedjen a második otthonomba. Valójában simán bemehetnék, mert engedèlyem van rá, csak hát még se illendő. Liam nyit ajtót hatalmas mosollyal és megölel.
- Szia Lo! Mizu?
- Szió Macikàm! Ne is kérdezd! Àllatkert, de jó nagy! De ezt tudod, hìszen meséltem. Kérlek mennyünk be, mert jégcsap leszek!
- Bocsi! Kárpotlás forrócsoki?! Pakolj le és gyere a konyhába!
- Oké! Dokinál mi volt? Azt mondtad nem SMS téma! Jó, rossz?
- Nyugi! Annyit mondtak, hogy nem lehet semmit tudni, de biztosan megmaradok! -nevet fel.
- Mertem is remélni! Először tanulunk?
- Először forrócsikzunk aztán tanulunk! - nevet.
- Ajhh. Ne fárassz már!- kocolom össze kivasalt haját.
- Na szóval így?! Hát oké!- teszi le a bögréket.
Ohhh a francba! Most menekülhetek, remek!
Szaladni kezdek, de hiába. Csipőmnél fogva elkap magához huzz és megindul velem a kanapé felé... Ajhh... Most jön az hogy addig kínoz míg a nevét nem ordítom... Azoknak a szavak társaságában, hogy "Hagyj már! Fáj már! Auch ennyit nevetni! Kérlek!" Ezután vagyok szabad. Mérgessen ránézek és eljátszom, hogy megsértődtem. Kapok egy puszit és egy "Bocsi"-t kis kutya szemekkel. Ezt kővetően neki látunk a tanulásnak- persze a forró italunkat nem hagyhatjuk el- a mai órai anyaggal kezdünk, s leckével. Unalmas, de hát amit meg kell csimálni, azt meg kell! Evvel végezve fellélegeztem, de fájjó szívvel tudatosul bennem, hogy most a kémia jön. Liam jobban eltudja mondani a tananyagot, mint a tanárunk. Neki köszönhető, hogy 3-as vagyok. Ha nem lenne engem meghúznának. Ám neki nem elég a 3-as számomra, szóval annyit kell tanulnom hogy 4-es legyek mert külömben büntit kapok tőle. Irodalmoztunk még negyed órát aztán Karen haza ért, így avval voltunk, hogy jár egy kis pihenő ennyi tanulás után- 2-től fél6-ig. Pizza lesz vacsira, de segítenünk kell. Vagyis ez annyit tesz hogy magunkak kell főzni. Szegény kifárad szóval nem gond hogy magunkat látjuk el, így legalább egy kis önnáloságot is tanuluk. Bár nem hinném, hogy feletébb jó ötlet volt minket egyedül hagyni. Neki láttunk a tészta elkészítésének. Aha... csak hogy Liam buksija és az enyém is tiszta liszt. Élmény lesz kiszedni. Annak ellenére, hogy uszik az egész konyha jól néz ki. Nagyon élvezetes a főzés, sütés. Szétröhögtük magunkat. Liam anyukája a sütést nem bizta ránk inkább elzavar tisztálkodni minket. Udvarias férfi módjára előre enged. Táskámba elkezdem keresni a cuccomat. Naci meg van és a fehérnemű is, de más nincs. Basszus!
- Liam tudom, hogy szeretsz!
- Na mi kéne?
- Póló!- mosolygok rá.
- Mi lenne veled nélkülem?! Na fekete Batman-es vagy egyszerű fehér esetleg SuperMan-es?
- Batman!- ugrok fel és ölelgetni kezdtem.
Szószerint berak a fürdőbe ... Na ezért még kapni fok!  

2 megjegyzés:

  1. Immádom mint a többi blogodatis és annyira cutteee :)

    VálaszTörlés
  2. Szió :)
    Hát köszi :)
    Meddig lesz benned, hogy ez cuteeeee? XD
    Köszi a komit :)
    Puszi: ~1DodoPayne <3 :P

    VálaszTörlés